Informace pro klienty o ochraně jejich osobních údajů

Společnost fbaPREPared s.r.o., IČ 09557512, DIČ CZ09557512, se sídlem Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4 - Michle, tímto dává na vědomí, že je ve smyslu čl. 4 odst. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (Nařízení GDPR) správcem osobních údajů. Správce je kromě výše uvedené adresy rovněž možné kontaktovat emailem na adrese info@deliverio.cz nebo telefonicky na čísle 731 255 465.

Osobní údaje správci poskytují jeho klienti buďto přímo, registrací na těchto internetových stránkách nebo je správce získává jinak v rámci či v souvislosti s poskytováním jeho služeb v podobě obstarávání přepravy zásilek prostřednictvím jednotlivých dopravců.

Osobními údaji se rozumí zejména:

  • a) jméno a příjmení
  • b) datum narození
  • c) adresa bydliště nebo místo podnikání
  • d) název obchodní společnosti
  • e) (daňové) identifikační číslo
  • f) jméno a příjmení zástupce jednajícího za společnost
  • g) EORI číslo
  • h) sídlo společnosti
  • i) emailové a telefonické spojení
  • j) bankovní spojení

Osobní údaje zpracovává správce, ale mohou je zpracovávat i dopravci realizující, byť jen částečně, přepravu zásilek klientů, provozovatelé přijímacích výdejních míst zásilek, dále bankovní domy v rámci toku finančních prostředků zejména na úhradu odměny správce za poskytnuté služby a další zpracovatelé poskytující marketingové či emailové služby a dále služby spojené s poskytováním zpětné vazby správci. Jedná se především, nikoliv však výlučně, o tyto subjekty: General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., UNITED PARCEL SERVICE CZECH REPUBLIC, s. r. o., Facebook, Google LLC, Hotjar Limited, FedEx Express Czech Republic s.r.o., Fakturoid s.r.o., Render Services, Inc., Vercel Inc., Plus Five Five, Inc. a Seznam.cz, a.s.

Klienti berou na vědomí, že správce osobní údaje bude předávat i do zemí mimo Evropskou unii. V případě zásilek doručovaných do zemí mimo Evropskou unii klienti výslovně souhlasí s tím, že budou jejich osobní údaje předány zpracovavateli mimo Evropskou unii. Příjemcem osobních údajů mimo země Evropské unie jsou zejména poskytovatelé emailových případně cloudových služeb.

Správce zpracovává osobní údaje zákonným způsobem dle čl. 6 odst. 1 písm. b) a f) Nařízení GDRP, tedy za účelem plnění smluvních závazků, případně již v rámci předsmluvního jednání mezi ním, případně příjemci osobních údajů, a klienty a dále z důvodu oprávněného zájmu správce na poskytování marketingu (newslettery apod.). Osobní údaje jsou tak zpracovávány za účelem vyřízení objednávek klientů na přepravu zásilek, resp. naplnění smluvních vztahů, uplatnění práv a povinností z nich a dále případně pro uplatnění a vyřízení reklamací klientů. Klienti berou na vědomí, že bez poskytnutí jejich osobních údajů není možné smlouvu uzavřít, natož splnit. Konečně pak správce osobní údaje zpracovává za účelem zjišťování zpětné vazby od klientů a zasílání obchodních a jiných sdělení souvisejících s nabídkou služeb.

Osobní údaje správce zpracovává pouze po dobu, která je potřebná pro výkon práv a povinností plynoucích ze smluvních vztahů mezi klienty a správcem, jakož i pro uplatňování nároků z nich plynoucích, a to nejvýše po dobu 15 let ode dne skončení smluvního vztahu, resp. do doby vznesení námitky ze strany klienta či odvolání jeho souhlasu se zpracováváním osobních údajů k marketingovým účelům. Jakmile uplyne doba, pro kterou smí správce osobní údaje uchovávat, je povinen je smazat či jinak zlikvidovat.

Klienti mají:

  • a) Právo na přístup k osobním údajům, což znamená, že klient má právo od správce získat informace o tom, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Klient má také právo, aby správce bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má klient právo kdykoli doplnit.
  • b) Právo na výmaz osobních údajů, který představuje jinými slovy vyjádřenou povinnost správce zlikvidovat osobní údaje, které o klientovi zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky a klient o to požádá.
  • c) Právo, aby správce v určitých případech omezil zpracování jeho osobních údajů. Proti zpracování, které je založeno na oprávněných zájmech správce, třetí strany nebo je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, má klient právo kdykoli vznést námitku.
  • d) Právo na přenositelnost údajů dává klientovi možnost získat osobní údaje, které správci poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu. Tyto údaje může následně klient předat jinému správci, nebo pokud je to technicky možné, žádat, aby si je správci předali mezi sebou.
  • e) Právo odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, a to buď písemně nebo elektronicky na kontaktní údaje uvedené výše.

V případě, že bude klient jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděné správcem, může podat stížnost přímo jemu, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o právech klienta je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Správce deklaruje, že přijal všechna bezpečnostní opatření k ochraně osobních údajů, která lze považovat za přiměřená a účelná. K osobním údajů mají přístup pouze pověřené osoby, které jsou vázány povinností zachovat mlčenlivost a které jsou dále povinny pracovat s osobními údaji pouze za účely uvedenými výše, případně v rámci další komunikace mezi klientem a správcem.

Klient odesláním objednávky služeb správci potvrzuje, že se s těmito informacemi zcela seznámil, bez výhrad k nim přistupuje a bude se jimi řídit.
Pokud bude jakákoliv z výše uvedených informací považována či prohlášena za neplatnou, nebude k ní přihlíženo. Tím však není dotčena validnost zbytku informací.
Správce je kdykoliv oprávněn tyto informace jakkoli měnit, avšak je povinen vyvěsit jejich aktuální podobu na těchto internetových stránkách.